måndag 16 maj 2016

Galna jag hos DESIGN in PAPERS idag

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag är den här glada och lite, eller ganska mycket, galna layouten uppe hos DESIGN in PAPERS.
Jag har återigen haft en massa skoj med mina BoBunny Believe papper och dekorationer.
Det är en helt underbar kollektion!


Ett smågalet foto på min kära scrapp vän Christel och mig då vi träffades live för första gången på en scrappträff här i april.
 Fast vi aldrig setts på riktigt förut kändes det som att möta en kär gammal vän och samtalet flöt på som om vi ofta brukar träffas...
Härligt!!


Älskar dom här Enamel hjärtana, så fina att dom är svåra att använda nästan, haha!!

Hoppa nu över till DESIGN in PAPERS, om du inte redan varit där idag, och få lite mer inspiration och fler bilder på min layout om du vill se mer.

Ha det så gott och tusen tack för att du kikade in här idag!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Verkligen underbara papper och tack för att jag får vara med, ett härligt foto med fina minnen. Som jag sa, har jag också framkallat det, mitt foto blev bara så väldigt stort. Vi ser glada ut, precis som vi var över att äntligen träffas på riktigt. Det är så snyggt med de lite uppvikta pappren med maskinsöm och fin ram också runt fotot. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!!! Tack snälla söta du! Jag är så glad att jag fick scrappa det här fotot på oss såhär!! Jag tycker dom här pappren passar oss och det här tillfället = glädje ♡ Kram

      Radera
  2. OH! I do LOVE this....the bright, happy colours really seem to me to reflect on your friendship! And I'm with you on the enamel hearts.....GORGEOUS, GORGEOUS page:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh!! Lizzy!! You are the sweetest ever!!! Thank you friend!! Anna xo

      Radera
  3. What a lovely pic of you and Cristel - how cool that you got the chance to meet up in person. And such a fun, happy layout.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes indeed Karen it was so fun too finaly meet up in person, happy days!! Thanks so much for your sweet comment!! Anna xo

      Radera