fredag 13 maj 2016

Sketch-y Friday at ScrapMuch? - Team A

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Äntligen fredag igen!!
Och äntligen en ny härlig skiss av Laura hos ScrapMuch?


 


Jag kom genast att tänka på alla mina sparade (ja, jag erkänner att jag är lite av en samlare ibland) remsor som man skär bort längst ner på pappret :)
Hade en hel hög med härliga färger och mönster, mums!!

Så här blev det..


Ett foto på Astrid försjunken i att rita sin egen dator med skärm och tangentbord :)
En av remsorna hade texten som fick bli titeln.
Den passade alldeles utmärkt här tyckte jag :)




Nu hoppas jag att jag lyckats inspirera er något och så hoppa nu genast över till ScrapMuch? så får ni massor av härlig input, jag lovar!
Tjejerna har skapat så otroligt läckra och inspirerande layouter där.

Ha nu en alldeles härlig fredag och Pingsthelg!!

Tusen tack för titten kära du!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Loving the pretty colours on this! Beautiful page!

    SvaraRadera
  2. Härlig skiss och du har gjort en jättefin tolkning av den. Gillar din färgkombo. Du gjorde mig sugen på en tolkning av skissen. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Tack snälla Carina, jag blir så glad!!!! Vad roligt att jag fick inspirera lite idag ♡ Ska bli kul att se vad du hittar på!! KRAM Anna ♡

      Radera
  3. Vilka härliga färger och läckra splashar av gul färg och dina symaskinssömmar, så mycket läckert här. Också det fina fotot på Astrid, du kommer nog att få sällskap i ditt nya scraprum! Ha en bra pingsthelg nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Du får mig på gott humör :) Jo nog är hon pysslig allt lilla Astrid så snart sitter hon nog med mig kanske :) kram

      Radera