tisdag 24 maj 2016

Scrap Our Stash

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder jag på en sån där layout som jag inte riktigt vet vad jag tycker om...
Den var väldigt rolig att göra men jag vet ändå inte om jag gillar den för den är ganska annorlunda mot det jag brukar göra.
Tycker jag iallafall... :)
 Men huvudsaken är ju skaparglädjen försöker den kloka delen av mig att säga.

Jag har gjort den här till Bokomslags utmaningen hos Scrap Our Stash.
Inspirerades av färgerna och tjejen som fick bli jag :)  
Även den ombre randiga känslan fick jag med med hjälp av mitt bakgrundspapper.
Hjärtat översatte jag till min kärlek för min härliga hobby, Scrapbooking.
Blommor har jag också med naturligtvis.



Ett foto på mig tagit på en promenad uppe i Fjällnäs i vintras.
Papper och dekorationer från Citrus Twist april och maj månads kit.





En massa kloka härliga ord var det här!!
Och en massa härliga färger dessutom, eller hur?!

Tusen tack för att du kikade in här hos mig idag, jag blir så glad!

Ha det gott tills vi ses igen!
Kram Anna :)

14 kommentarer:

  1. Love the colors!! Thanks for joining us at SOS!!

    SvaraRadera
  2. Alltså den är helt underbar och jag tycker den är en riktig Annalayout! Härliga färger, fina budskap och ett fint foto, många detaljer att upptäcka och ja, jag älskar den! Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh!! Vad extra glad jag blir nu!! Som sagt så visste jag inte riktigt vad jag ska tycka men jsg gillar ju färgerna och budskapet och så var det så roligt att göra den. Här fortsätter sommaren att pausa, kallt och mulet. Bara att hänga med... Ha en bra dag! Kram ♡

    SvaraRadera
  4. I like it! I like the square papers around your photo. I think they look brilliant. I want to try that idea - haven't done it for ages. And I've so many PL cards that I could use!!!! So, you have inspired me. AGAIN!!!

    SvaraRadera
  5. Lovely layout! Thanks for playing along with us at SOS! X

    SvaraRadera
  6. Vilken finstämd sida du har gjort! Härliga softa färger! Tack för att du delar med dig till oss på SOS! Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Such a pretty layout. I love the clean look. Thank you for joining us at Scrap Our Stash.

    SvaraRadera
  8. Wonderful layout, I love the quotes and the note to self! Thank you for sharing with us at Scrap Our Stash!

    sharla~ May guest dt

    SvaraRadera