torsdag 12 maj 2016

Bara jag igen

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag kommer det en layout på "bara lilla jag" igen :)
Det är en layout som jag gjorde till Cyber Cropen hos Engströms här om veckan.
Temat var "EGO", alltså en layout om och på sig själv utan vare sig husdjur eller barn med på fotot.
Det är nog så med oss scrappare att vi oftast gör våra alster om våra djur och barn eller iallafall inte på oss själva.

Men här kommer det en layout med bara mig som motiv :)


Fotot är en selfie från då jag just skulle sätta mig i bilen och äntligen få åka till den otroligt efterlängtade Fristadsträffen.
Jag har redigerat fotot lite för att få en mer dämpa färgskala då jag tyckte det passade.
Papper är från mitt april kit från CitrusTwist.
Gillar det bakgrundpappret massor!!




Åhh, nu längtar jag tillbaka!
Det var så mysigt och bra på alla sätt och vis och dessutom kunde min scrapvän Christel och jag äntligen träffas live där, glädje!!

Ja det var vad jag hade för idag.

Ha det gott kära du och tack för titten!
Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Åh denna är så fin, gillar det bakgrundspappret och hela upplägget med tagen och vimplarna, gemet och allt. Dessutom gillar jag minnet massor, eller iallafall det som var när ni kom fram haha! Jag saknar det så, tänk vad roligt det hade varit om vi bara hade kunnat titta in till varandra, scrappa tillsammans eller bara prata och klappa på varandras layouter. Tack för allt du ger hela tiden! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla snälla Du!! Blir lika glad varje gång <3 Ja TÄNK OM vi kunde ses rå riktigt lite nu och då!!!! Det skulle vara så härligt.... Tack och lov då för dessa sociala medier , sms och mail även om det bara är halvgoda substitut men alltid nå´t. Tack själv för allt härligt du så frikostigt ger av dig själv <3 Ha en bra dag!! Här regnar det idag men ska bli bättre sägs det.. KRAM Anna :)

      Radera
  2. What an absolute JOY to meet and scrap with Christel...... LOVE this page....you are ROCKING using those patterned bg papers atm. This looks wonderful & I reckon the way you've altered the photo is perfect for it too:) I've got Lucas all day today and tonight....so we've been busy, of course:) Speak soon....hope he sleeps all night!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Lizzy!!! Anna xo

      Radera