fredag 27 maj 2016

Love You

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Det har pågått en en LIFT-kedja hos DESIGN in PAPERS veckan som varit.
Det har presenterats den ena härligare LIFT:en än den andra och att välja en att lifta har inte varit helt enkelt .
Till sist föll ändå valet på kombon "Niina liftar Marie"
Båda layouterna är så härliga på sitt sätt och jag har LIFT:at lite av båda då naturligtvis.



Jag har främst LIFT:at upplägget och det avskalade men ändå små fina detaljer.
Har stämplat text i svart lika som Marie också. Paljetterna har jag lånat av Niina.
Ja ni ser själva tror jag :)

Foto på vår lilla Arvid som stolt övar på sin balans cykel.




Här är layouterna jag har LIFT:at
Den första är Maries och den andra är Niinas.

15_23

SS_LifeInColor_NalleHello_NJ800w


Ha nu en alldeles härlig fortsättning på fredagen och en trevlig helg!

Tusen tack för titten!!
Kram Anna :)

8 kommentarer:

  1. Åh vilken fin och gullig layout, visst är det kul att lifta och ändå blir alla så olika. Underbart med de fina blommorna, tagen, titeltexten och stämplingarna. Fotot är så härligt, jag vet ju precis hur kul det är med dom cyklarna, lyckliga ungar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack käraste du♡ Du är så snäll med mig!! Ja dom cyklarna är roliga för dom. Ha det gott ♡ kram

      Radera
  2. BRILL lift from those LOs - which are lovely as well! I have had a cold & haven't been in my room. Starting to pick up today. Hoping to get in there & do some SCRAPPING!!!! Have a lovely evening....& I hope Arvid gets that hang of riding his little bike soon!!!

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Du är ju så snäll och söt Marie <3 TACK!! Kram Anna :)

      Radera
  4. Svar
    1. Tack snälla rara Petra♡♡♡ Jag blir så glad! Kram

      Radera