söndag 8 maj 2016

Gäst-dt Premiär för En Liten Butik

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Igår gjorde jag min debut som gäst hos En Liten Butik, så spännande och jätteroligt!!
Vi har alla fått i uppdrag av Lotta, som äger En Liten Butik, att lifta varandra idet gästande gänget.
Min lott föll på Jessica "Tussan" som gör så mycket härliga saker men till slut föll mitt val på det här kortet.


Jag gillar det här kortet massor och liftade det ganska troget.


Den stämplade texten hamnade i under mina banners annars känner ni nog igen kompositionen tror jag :) Några mist stänk på min kort bas och banners gjorda av Washitejp som jag först tejpade på vanlig slät CS så dom fick lite stadga. Några sömmar med kära symaskinen och sytrådstrassel under en glittrig stjärna.
Det var väl allt :)



Ja då har jag gjort min jungfru bloggning hos En Liten Butik och det gick ju rätt bra ändå tycker jag.
Kika gärna in i ELB bloggen nu för att se mer och få ännu mer inspiration av alla härliga duktiga tjejer där!!

Ha en bra dag i solen alla!!
Vi ses!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Oj, vad du levererar nu överallt! Vilket vackert kort, jag gillar det jättemycket, färgerna, symaskinssömmen och allt. Det är så fräscht på något sätt! Jag blir alltid så sugen på att göra kort när jag ser dina, en sedan gör jag ändå inte det..... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är bäst Christel♡ dina heja rop betyder massor. Ja det blev mycket nu på en och samma gång, hinner inte med så många utmaningar nu. Du gör ju helt underbart läckra kort så det så! Ha det gott min vän! Kram Anna ♡

      Radera
  2. Am I allowed to say I like yours best? FABULOUS boy card I reckon .... Adore those stitched banners :) getting there with settling back in..., slowly.... Seem to have so much to catch up on.... Hair cutting today....but I am HERE!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. You are so sweet and kind my dear Lizzy♡ Thanks so much:) Anna xo

      Radera