torsdag 19 maj 2016

Ett unikt kort för En Liten Butik

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bloggar jag hos En Liten Butik med det här kortet.
Det här gjorde jag här om dagen, tillsammans med två andra som kommer vid annat tillfälle.
Jag testade en härlig produkt som heter Color Burst som är ett super koncentrerat vattenlösligt färgpigment.


Just här har jag använt en härligt lime grön färg.


 Kika genast in hos En Liten Butik så hittar du mer info och massor med härlig inspiration.

Hoppas jag lyckats reta pysselnerverna en aning nu så du är taggad att sätta tänderna i dina scrap grejer nu i helgen.

Tusen tack för att du kikade in hos mig idag!
Kram Anna :)


2 kommentarer:

  1. Helt underbart fint kort, så vackert! Vad roligt att få testa nya produkter sådär och du gör det så bra! Tack för allt härligt du delar med dig av, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara du!! Du är så snäll♡ Ja det är ju jättekul att få testa lite grejer såhär. Spännande och utmanande... Tack för dina fina ord! Kram

      Radera