torsdag 5 maj 2016

Veckans Skiss #107 - 2 Godingar

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag tog mig lite tid vid scrapbordet idag trots ett strålande vår väder med sol och behaglig temperatur.
Det blev en tolkning av bästa Veckans Skiss!

Det är Maria som grejat den läckra skissen den här veckan.
Som alltid så bara öser ju teamet på med härlig inspiration = glädje.
Tack för det!

Jag premiär scrappade med mina nya papper från Bella blvd Illustrated Faith idag.
Även dom = glädje!!
Helt underbara papper och mönster och jag rekommenderar dom varmt.

Så här blev min tolkning...
Inte vit cardstock som bas, det ni ;)


Två godingar till killar!!
Vår yngste son som kramas med Edvin, son i familjen Johansson som är goda vänner till oss som familj. 
Han är ju flera år äldre än Arvid men är så snäll och gullig med våra små skruttar.
En riktigt härlig kille och bra förebild är han Edvin!

Marias snygga Skiss







Håll med om att pappret är läckert, och det här är ju bara ett av flera i ett kollektions pack jag köpte som även innehåller stickers.

Ja så här blev min tolkning, ganska trogen skissen.
Hur skulle du göra?
Än har du gott om tid att hänga på du också :)

Hoppas ni får en fortsatt bra helg om ni har en så kallad "klämdag" i morgon, annars får ni ju helg snart igen :)

Tack för titten snälla du!!
kram Anna





6 kommentarer:

  1. Ååhh, håller med, ljuvligt papper, nu blir jag ju köpsugen igen trots att jag tänkt att inte köpa mer mönsterpapper just nu. Har du beställt dom någonstans eller är det ditt kit? En underbar layout precis som vanligt. Så kärt foto också med fint minne för Arvid. Dom där bokstäverna är också fina och så snyggt med att du skiftat stora och mindre. Tack för att du aldrig missar en tolkning hos VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du ♡ Det var det kittet som jag beställt till träffen från Engströms men det var restat. Så jag fick detta i går tillsammans med ett sånt Glitz black and White som du köpte. Så det är från Engströms, finns även hos CiLi in P. Heter Illustrated Faith She Blooms. Tack för att du alltid skriver några glada ord ♡ KRAM

      Radera
  2. Härlig bild! Din LO är också härlig med alla färger! Bra jobb! Fint papper! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera