söndag 1 maj 2016

ARTastic May Month Reveal

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Då har vi lagt april månad bakom oss och vi välkomnar sköna maj.
I allafall här i Sverige betyder det att våren liksom är här på allvar, nu hoppas jag bara att värmen kommer lite mer också.

Om inte annat så kommer det här en ny härlig utmaning från ARTastic.
 Det är en härlig nästan somrig målning att inspireras utav och eftersom maj månad innebär mors dag på många håll i världen så är kriteriet "Girls Only"


Och så här tolkade jag det hela...


Jag inspirerades av flickorna på rad och gjorde ett kollage med fyra foton på vår yngsta dotter Astrid.
Även den luftiga känslan ville jag försöka få med.




Ja så här tänkte jag :)
Men nu är jag väldigt nyfiken på hur du inspireras av målningen.
Kika genast in hos ARTastic bloggen och få en massa härlig inspiration och häng med oss på den här månadens utmaning.

Tack för titten kära du!!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Oj, vilken underbar layout och spännande tolkning. Gillar alla de där dubbla pappren och maskinsömmen på det. Härlig fotoserie också med den härliga söttösen! Här fick jag något att fundera på, dom är så roliga att tolka dom där konstbilderna. Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååhhh!!! Tack fina goa du♡ Den här gjorde jag på träffen :) Är faktiskt otroligt nog hör och häpna till och med lite nöjd med den här. Du kommer att göra en helt makalöst härlig tolkning som alltid. Du är bäst ♡ Kram

      Radera
    2. Vaa, missade jag den? Ibland blir jag rädd för mig själv!

      Radera
    3. Hur skulle du kunna komma ihåg allt!! Vi gjorde ju faktiskt några stycken den helgen :) Kanske var på lördagen innan vi gick och åt :) KRAM ♡

      Radera
  2. Swoooon.... So soft & pretty & feminine.... Perfect for scrapping your little one!!!!

    SvaraRadera