måndag 30 maj 2016

Final hos DESIGN in PAPERS

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Allt har ju ett slut och har man roligt går det dessutom alldeles för fort!!
Idag har jag mitt final inlägg som gäst designer hos DESIGN in PAPERS , en månad går snabbt.
Det känns lite bitterljuvt måste jag säga, så tråkigt att det roliga är över men samtidigt är jag så glad och tacksam för att jag fick chansen.
Tack Cicci och DiP teamet!

Jag bjuder på en liten tjuvkik här så får ni väldigt gärna hoppa över till DESIGN in PAPERS sen och se mer av det hela.



Ha nu en bra måndag och start på en ny vecka och tusen tack för titten!
Kram Anna!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint som vanligt Anna, du blir saknad där, snart är du nog permanent designer där också! Jag hoppar över och kommenterar där! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så härligt positiv och snäll fina Christel! Tack för din ständiga peppning som bär mig när det blir scrap dippar ♡ KRAM

      Radera