måndag 2 maj 2016

Gästar hos Design in Papers idag.

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag är jag uppe på bloggen hos Design in Papers  med glada färger med underbara papper från Bo Bunny serien Belive .


Jag har haft den stora glädjen att få leka lite med dom och det blev både en layout och ett kort.
Det kommer säkerligen flera alster här med dom här godingarna!!
Bara älskar färgerna och mönstren.
Serien är dessutom fint uppblandad med några papper i mer svartvitt för härlig balans.
GILLAR!!


Ett försök till en "familj selfie" på en av våra bilturer på vår USA resa vi gjorde i höstas.


Det blev ett kort i samma anda som layouten av spillbitarna :)

Kika gärna in hos Design in Papers så får du se mer och hittar mer info om vad jag använt.

Ha det så gott där du är!!

Tack för titten!
Kram Anna :)

6 kommentarer:

  1. Oh my! Loooove those bright circles & what a fun family 'selfie' as well!!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, det här gjorde du ju galant, säg inte mer att du inte kan göra layouter med cirklar! Och vilka underbara papper, nu blir jag avis på dom. Så himla läcker layout och kul foto. Dessutom ett sånt fint inlägg hos Design in Pappers, så bra du är! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!!! Du är alldeles för snäll och det är jag så glad för ♡ TACK! Det var den här jag nämnde tidigare att jag lekte med cirklar och skulle visa vid tillfälle :) Jag är så glad och tacksam för ditt stöd och din uppmuntran min vän!!! KRAM ♡

      Radera
  3. Så färgglatt och härligt!!! :D Älskart! KRAM!

    SvaraRadera