lördag 7 maj 2016

Jag som jag vill vara - DESIGN in PAPERS

Hej!

If you don´t use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här layouten och även ett kort är uppe på bloggen hos DESIGN in PAPERS idag.
Jag har lekt med några ljuvliga papper från KAISERCRAFT #me.

Många kloka ord är det här vill jag lova och jag vill gärna dela dom med er!


Det här pappret gick det bara inte att sätta saxen i så det fick bli min bas istället.
Jag har använt några udda bokstäver från American Craft i min titel.
Ett bra sätt att använda upp överblivna bokstäver....


Det blev några spillbitar och dom passade bra att göra ett kort av.


Vill ni se mer så kika gärna in hos DESIGN in PAPERS och där hittar ni även massor av härlig inspiration från dom duktiga tjejerna i design teamet där.

Det var allt jag hade idag, vi ses imorgon igen om ni vill!

Ha det gott där ni är.
Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Åååhhh, en helt underbart ljuvlig layout, din komposition med dessa fantastiska papper är så bra Anna. Jag älskar den med alla ord här och där. Ditt kort är också så fint med så bra budskap. Kör på!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket fina du!!! Den här kom till nästan av sig själv faktiskt. Var bara svårt att veta var jag skulle ha fotot då jag ville ha med alla härliga kloka ord :) Du gör mig så glad varje gång käraste du!! Idag har vi riktig sommar värme så även jag har sommar klänningen på :) KRAM på dig ♡

      Radera
  2. WOW! You did an awesome job with that bg paper.....I would find it very difficult to use - & want to cut it up! Well done!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much sweet Lizzy!! Anna xo

      Radera