tisdag 21 februari 2017

Veckans Skiss #141

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Tjo hoo!!

Det är en ny vecka och en ny skiss hos Veckans Skiss!
Välkommen att skapa tillsammans med oss, ser fram emot just din tolkning :)

Så här blev min tolkning..



Papper och dekorationer från Citrus Twist Kits januarikit.
Jag har utmanat mig att använda dom mer klarblå pappren då jag tycker dom är lite svåra men dom passar  ju bra här bland mina foton med blåbär (och hallon).
Foton från i somras på två av vår älskade ungar, Beatrice och Arvid plockade bär.

Dom vita hjärtana på rad, under fotona och pappren, är en free cut file från Paper Issues.







Tusen tack för att du kikade in här idag.

Ha det gott tills vi ses igen!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Åh så inspirerande denna är, du får det alltid att se så fräscht ut, så ljust och vackert, gillar gillar. Och alla dina frikostiga symaskinssömmar! Också de fina fotona som du redigerat så bra! Du får en helt vanlig traditionell skiss att bli så speciell! Tack! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!!! Nu blir jag jätteglad!!! Kände mig lite trevande här med färgerna och så. Men kul att testa och göra lite annorlunda ibland. Extra kul att du gillar det!! Tusen tusen tack snälla du!! Kram 💚

      Radera
  2. The colours are just awesome and go so well with the photo...love your cut file hearts & the way you've used those alphas, like I've already said, is AMAZAGOBS!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!!! Thanks so so much sweet Lizzy!!! ❤

      Radera