fredag 3 februari 2017

Just for fun OK

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort ett bidrag till senaste Scraplift Sunday hos Paper Issues.

Det är en härlig layout av Pol Prince som ska liftas..

Cassie Box foto.



Så här blev min scraplift....



Lyckades fånga ett ögonblick då våra små skruttungar, på väg in till förskolan, plötsligt tog armkrok och gemensamt gick in <3 
Då bultar mammahjärtat lite extra hos mig!!
Annars, mest varje morgon, springer Astrid fort före för att liksom vinna, vilket tydligen är mycket viktigt...men inte den här morgonen.
Hittade papper ur mina spillbitar från tidigare Citrus Twist kit och så hade jag ju en likadan titel kvar i gömmorna som det är på layouten jag scrapliftat, YAY!







Tusen tack för titten och ha en härlig fredag!!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Vilka roliga utmaningar du hittat hos Paper Issues. Och vilken underbart fin layout du gjort, såå i min (vår) smak och med så mycket att upptäcka. Älskar den! Och en sån kär historia och foto, gullungar... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns en hel hög härliga utmaningar där! Vad roligt att du gillar den!! 💚 Det är ett sånt tillfälle dom gör en varm i hjärtat och kändes kul att bevara med en layout. KRAAM

      Radera