fredag 24 februari 2017

CASology - Score

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har min vana trogen gjort ett par tolkningar av veckans utmaning hos CASology.
Den var lite klurig tycker jag men till sist dök det upp ett par ide'er.

Ordet denna vecka är, Score...

Jag tolkade det så här, med torrembossade cirklar i en sorts formation liknande en måltavla.
Embossingen gör att det blir dragna upphöjda skåror och så mål(tavla) = score på engelska.

Ungefär så gick mina tankar då...






Tusen tack för att du hälsade på här idag!
Kram Anna :)

12 kommentarer:

  1. Vad snyggt och påhittigt, du har alltid något som passar. Så rent och snyggt som vanligt. Jag vet knappt om jag vill lägga ut min tolkning nu, jag tänkte länge innan jag kom på något haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är då snäll och gullig!!! Men såklart ska du lägga ut din tolkning!!! Den är säkert supersnygg!!! Hoppas nu haft en toppendag nu min goa vän 💚💚💚

      Radera
  2. Gorgeous, Anna! I love how perfectly clean and crisp this is and that pop of turquoise is fabulous! Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! 💙 Thanks so so much sweet Jen!!! You are so kind!!! Anna xo

      Radera
  3. Oh WOW, Anna! Love how the embossing and gorgeous aqua just pops!! So graphic and CAS! Love it! Thanks so much for sharing with us at CASology this week!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much dearest Hazel !!! ❤ Anna xo

      Radera
  4. This has me swooning, Anna! Absolutely, positively LOVE!!!

    Thank you so much for joining us again over at CASology! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!!! Thanks heaps sweet Melissa ❤❤❤ You make me smile from ear to ear!!
      Anna xo

      Radera
  5. Oh YES! You hit the target with this perfect score!
    ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. WOW!! Lovely YOU Hannelie , Thanks so so much!! ❤ Anna xo

      Radera
  6. Congratulations on the well-deserved win at CASology for your very clever design, Anna! I love it!! Hugs, Darnell

    SvaraRadera