onsdag 22 februari 2017

This, best today

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort ett bidrag till utmaningen Take 5 Tuesday hos Paper Issues och det har jag gjort med en scrapliftt av en av härliga Cassie Box layouter.
Jag har naturligtvis frågat henne om lov och hon sa ja :)

Den ser ut så här, en riktig färginjektion som gör mig så glad.
Däremot var det en riktig utmaning för mig att lifta den då allt liksom bleknar i jämförelse med originalet men jag gjorde ett försök.

Cassie's underbara layout...
Cassie Box foto.

Jag valde några punkter (faktiskt blev det fler än fem..) ur listan från utmaningen.

Punkt 1: Red  2: White  3: Yellow  6: Heart 7: Enamel dots 10: Cardstock 14: 2 (+) patterned papers 15: Tell the story behind the photo...

Min layout..


En layout om den fina present våra älskade små ungar fick av personalen på dagis/förskolan på Alla hjärtans dag!
Dom hade gjort hjärta-halsband med handgjorda hjärtan till alla barn, dom var så glada och stolta för dom. 
Klart det förtjänade en egen layout!!




Tusen tack för titten här idag!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar färgdusch! Vad fint med dom vita hjärtanen, den idén ska jag försöka komma ihåg. Där försvann ett helt ark enamel dots haha! Tack för härlig inspiration! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina gulliga Christel!!! 💚❤💙💗💛 Härligt ned ett färgbad ibland , haha!!! Ja det gick åt några Enamels här... använde småskvättar från olika ark 😊 Kram på dig min fina vän!! 💚

      Radera