tisdag 14 februari 2017

Veckans Skiss #140

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det är ju Alla hjärtans dag idag!
Men det är även tisdag och dags för en ny skiss hos oss på Veckans Skiss och den här veckan är det jag som står för skissen :)
Jättekul och lite extra pirrigt att se vad ni tycker om den...

Ser framemot era tolkningar <3

Hoppa över till Veckans Skiss för mer inspiration och information.

Min tolkning kommer här...


Papper och dekorationer från Citrus Twist kit från januari.
Vilken dag som helst så dyker nog kitet för februari upp = glädje!!

Ett foto jag gillar mycket från i höstas då vi var ute på en liten skogsutflykt med fika.
Så tacksam för dom stunderna vi får tillsammans så här.







Vi ses mer hos Veckans Skiss!

Tusen tack för titten!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Jag älskar din skiss och din egen tolkning är inte sämre den. Härligt minne och fina papper och de där diesen är så fina eller om det är din cameron som jobbar nu? Nu blir jag så sugen på att ge mig i kast med skissen. Tack för inspirationen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gör mig så jätteglad ända in i hjärteroten!!! Du som är BÄST på cirklar 💚 TACK!!! Det är cirkeldies från kaBoks jag använt!! Dom är så bra!! Det är dubbla sömmar så det blir en söm även runt om hålet som blir kvar då man stansat ut cirkeln!! Så ingen mr Cameron här. Ser framemot din tolkning massor!!!!! 💚
      Kram

      Radera
  2. This is really really lovely! I knowI have a cutting machine - but even so, circles make me shiver with fear! Maybe it's something I need to overcome!!!! You don't! This is a STUNNING design:):)!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks do so much my friend 💚 I know what you mean, I also used to be afraid of circles but I have overcome it a bit 😊 Thanks again 💚 xo

      Radera