fredag 17 februari 2017

Pysslotekets hjärtautmaning

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)


Jag har gjort ett kort till utmaningen som pågår hos Pyssloteket .

Kortet har redan nått fram till sin mottagare dessutom <3

Det hela går ut på, i korta drag, att det ska finnas med hjärtan och det får inte gå i färgen röd.

Sagt och gjort, det blev ett kort för mina (och mottagarens) ögon känsliga för GRÖNT!


Jag letade fram en gammal goding till stämpel i form av en swirl och stämlade den i svart.
Monterade en utstansad ram och några härligt olivgröna enamelhjärtan.
Drog en linje till varje hjärta med en vanlig svart tuschpenna och linjal för att få det rakt.
Stämplade texten och klippte ut den och monterade den med 3d-tejp.


Ha nu en riktigt skön fredag där ni är!

Tusen tack för titten !

Kram Anna :)




6 kommentarer:

  1. Attans så snyggt med svirlen sådär! Du går verkligen utanför ramen, både bildligt o bokstavligt 😍💖
    Fredagskram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeen DUUU!!! 💚💚💚 Tusen tusen tack snälla rara Monica !!! Kram

      Radera
  2. Åh, men jag är ju den lyckliga! Det är precis lika vackert i verkligheten och ännu mer för mig eftersom det föll in i mitt brevinkast. Tack tack återigen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ditt från början till slut min fina vän!!! 💚 Tack snälla 💚💚💚 KRAM

      Radera
  3. Du skapar så mycket fint!
    Gillar det här kortet massor. Så snyggt med dom gröna hjärtana till det svarta.
    Ha en fin helg/Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅÅHH!!! Tusen tusen tack snälla rara Gunilla <3 Kram Anna :)

      Radera