onsdag 15 februari 2017

ARTastic mid month reveal

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder vi på en dos till av härlig inspiration till månadens utmaning hos ARTastic.
Skutta genast över dit för att se och veta mer :)

Det som gäller är detta:

CRITERIA - Butterflies

Och så här blev min tolkning då jag inspirerats av färgerna och ,såklart, fjärilarna!!


Ett foto på våran lilla Astrid utanför Crossroads kyrkan i Corona hos våra kära vänner, Marestaings, i USA.
Maggan tog med småttingarna ut lite tidigare från gudstjänsten för att leka lite utanför och då tog hon det här fotot. Härlig effekt i motljuset och så har hon ju sin fina fjärilsklänning passande nog till temat.

Härliga papper (med fjärilar ) från Bella blvd Illustrated Faith "Whatever is lovely".
Har du tur finns dom kvar på utförsälningen hos En liten butik, skynda skynda!!

Bakgrunden med fjärilarna är utskuren med min mr. Cameron (min Silhouette Cameo3) 
 Skärfilen är från Just Nick och den fick man ladda ner gratis förra månaden.
Min goa vän, Jenny, hjälpte mig att göra den i flera storlekar att lägga i lager på varandra.
TACK!!





Tusen tack för titten, vi ses hos ARTastic!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Men vad du kan nu med din cameron, det går ju att hitta på så annorlunda saker, snart behöver du bara köpa papper! Kanske några enamel dots förstås. Jättefin layout och fina Astrid! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är han duktig mr Cameron 😊 Tack för fina snälla ord som går rakt in!!! Många stora varma kramar din vän Anna 💚

      Radera
  2. You've got your brights and your butterflies on and it looks FABULOUS!! You're making good use of that fabbo machine you now own, too, LOL!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes !! brights ON!! 😊 Thanks so much sweet Lizzy!!! ❤

      Radera