torsdag 9 februari 2017

Sketchy Saturday - Paper Issues

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Det finns en ny skiss att tolka hos Paper Issues som jag genast hakade på.

Jag skalade ner skissen till en Lettersize (8.5x11) layout den här gången.
Gillar att göra i det formatet också ibland :)

Papprena är i rejäla klara färger från Fancy Pants kollektionen Attwell.
Hittade den hos en butik i USA.
Den är från 2016 så inte helt ny då  men helt ny för mig och jag älskar färgerna och designen.

Jag gillar ju även glassiga kulörer och så det skira pastelliga men så är det ju så läckert att ibland bara frossa i dessa ärliga rejäla färger.
Älskar vår härliga hobby med denna stora variation på både material och tekniker och att det inte finns några rätt eller fel :)

Nåja nog med kåseri för idag, haha!!


Ett härligt foto på vår yngste son, Arvid, som ställer upp när mamma vill fota (oftast..)
Jag har redigerat med olika filter och sedan gjort ett kollage innan jag skrev ut det.

Dom vita fjädrarna till vänster om fotot är (ja men visst...) en Free cut file från Paper Issues.

Skissen..

Kelly Feldmans foto.





Tusen tusen tack för titten här idag!

Ha det så gott där du är!

Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Vi gillar samma som min lilla Alice säger! Alltid! Den här är såå härlig, så bra designad och så härliga papper..... Kul också att du redigerar dina foto. Jag själv blev lite trött när jag såg skissen, men det var bara vid första anblicken haha! Ha en bra dag kära vän, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhh!!! Jaa vi gör ju det, gillar samma 💚 Blir såå GLAD!!! Tack snälla rara !!! Jo skissen såg mastig ut i första anblicken sen kom jag på denna idén och så fick det bli. KRAAAM ❤💚

      Radera
  2. I don't know this collection either....it IS good that our hobby allows us such a diversity of colours....really LOVING those puffy stickers in there, too....that big ampersand...fabulous!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much for your encouraging words ❤ Yes those puffy stickers are nice!!! Anna xo

      Radera