söndag 19 februari 2017

Stuck?! Sketches - February 15th

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

I går kväll stal jag lite tid med mitt februarikit från Citrus Twist Kits och gjorde en tolkning av senaste skissen hos Stuck?! Sketches.

Alltid en fröjd att öppna ett nytt kit och bara klappa lite på allt läckert som finns att upptäcka.
Nästan svårt att vet var man ska börja men till sist fick jag ihop en sida iallafall :)

Blev lite skumma foton idag då vädret inte är på topp här i stugan i Fjällnäs nu på eftermiddagen och ivrig som jag är fick dom duga ändå ...
Förlåt!!


Ett foto på den underbara bukett min käre make överraskade med på Alla hjärtans dag <3
Alltid trevligt med blommor och särskilt tulpaner och anemoner.

Lauras fina skiss...





Tusen tack Laura för en härlig och inspirerande skiss.
Och tack snälla du för titten här idag!

Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Härligt fin och absolut inget fel på fotot. Vilka fina färger ihop, grönt och rosa mmmmm. Och vilka blommor du fick av din fine man. Har du tagit med dig scrapsaker till Fjällnäs? Bra idé! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga fina du!!! 💗💚 TACK!!! Du vet att uppmuntra mig du!!! Ja men visst, jag plockar med så lite som möjligt, dvs. alldeles för mycket , i en väska . Har lånat Marthas symaskin som hon ändå inte använder som jag kan lämna här. Så det funkar. Passar på när dom andra tittar på tv eller åker skoter, haha!! Kram

      Radera
  2. So beautiful Anna, I always love how you used white it is so eye catching! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Laura!! You are so kind snd you make me so Happy!! ❤

      Radera
  3. Awww....such a nice bunch of flowers.... I'd be excited to get this photographed too...it's sooo lovely. One of my faves of yours. Favest ever, I think!!! LOOOOOOOVE the cork with the stamping...and the sequins are just perfectly place AND the pink bits. YUMMO!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much my dearest Lizzy!!! 💗🌸 You are so sweet and kind !!! ❤

      Radera
  4. Love this page and the papers that you used! It's gorgeous <3 Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  5. Such a lovely page as always❤Thank you for joining us at Stuck?!Sketches!

    SvaraRadera