tisdag 7 februari 2017

Veckans Skiss #139

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Det finns, som vanligt när det är tisdag, en ny fräsch skiss att tolka hos oss på Veckans Skiss!

Här kommer en lite närmare titt på mitt inspirationsbidrag...


Jag har min vana trogen håll mig rätt nära skissen.
Ett tokroligt foto på vår yngsta dotter, Astrid, i sitt esse en helt vanlig dag :)
Storasysters alldeles för stora solglasögon, Hello Kitty öronmuffar och ballerinadress.
Perfekt ju!!

Papper och dekorationer från Crate Paper, Maggie Holmes - Bloom.
Och som vanligt hos mig just nu, ett par mysiga free cutfiles från Paper Issues.





Tack snälla för att du kikade in här idag!
Hoppa gärna över till Veckans Skiss och njut av mina duktiga DT-kollegors fina alster.

Ha det gott där du är!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Så läckert Anna, vilka grejor du kan göra nu, kan du alltså köra 30x30? Pluspappret är ju bara så avundsvärt. Fint har du gjort det också sötnosen på fotot, hon är ju så härlig. Vad månne bliva av henne? Härlig inspiration till den där skissen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååhhh!!! Du gör mig såååå GLAAAD!!! ❤ Vad roligt att du gillar den!!! Ja visst , den tar 30x30 papper. Mmmm, vi undrar också vad det kommer att bli av den unga damen ❤ Tack snälla för din uppmuntran !! Betyder sååå mycket!!! KRAAAM ❤

      Radera
  2. LOL! Dress ups are SUCH FUN!! And I wonder if this is a snippet of the cute chickadee that your girl will grow up to be? Love those cut files. Guess where I was this morning? BAD INFLUENCE you are.... might have downloaded some!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. YAY!!! Good on you girl!! Those cut files are GORGEOUS !!! ❤

      Radera