onsdag 1 februari 2017

Februari månadsutmaning hos kaBoks

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag är det första dagen i februari och vi bjuder på en ny utmaning hos kaBoks!
Hoppa över till kaBoksbloggen för mer information och härlig inspiration av mina dt-kollegor.

Temat är baby/dop/barn och jag tolkade det så här...


Jag har använt färg från distressdynor som jag målat på ett akvarellpapper som jag först applicerat flödigt med vatten på.
 Då man målar vått i vått så sprider sig färgerna så härligt oprecist = gillar!

Ordet baby är en jättefin die från kaBoks och den övriga texten har jag skrivit med min skrivmaskin.
Några paljetter fick avsluta projektet.

Hoppas du vill hänga med och tolka med oss!

Tusen tack för titten !

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Jag älskar det sätt du får till färgerna, du är så bra på det, fint att du sytt på textremsan, det blir liksom lite extra och det ser alltid så bra ut när du gör det. Färgerna på paljetterna är så braa. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du❤ Du är bara BÄST!!! Du gör mina dagar ljusare och gladare varje gång!!! KRAAAM ❤

      Radera
  2. Underbart kort och jag håller med Christel om att du är såå bra på att få ihop färgerna jämt! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååhh TAACK!! 💗💗💗 Du är så snäll!!! Vad glad jag blir kära du!!! KRAAM

      Radera