torsdag 16 februari 2017

Scrap lift Sunday - Paper Issues

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det finns så många och varierande utmaningar hos Paper Issues och en av dom som återkommer flera gånger under månaden är Scrap lift Sunday.

Den här gången är det en härlig layout av Mary-Ann Maldonado som vi får förmånen att lifta.
Den ser ut så här..

Becky Stidhams foto.

Jag liftade upplägget av sidan väldigt nära och har liknande färger men valde vit Cardstock (vågat va?) som bakgrund :)

Här kommer den, min Scrap lift...



Ett mist sagt färgstarkt foto ( flytvästarna, haha!) på småttingarna och mig från i somras.
Vi tog en tur med ekan på sjön vid svärföräldrarnas stuga.
 Maken satt vid årorna och tog ett foto på oss.

Underbara papper, igen , från Bella blvd Illustrated Faith "Whatever is lovely".
Blir glad av dom härliga färgerna och designen på dom <3

Titeln och det vita "nät-hjärtat" är två olika Free cut files från Paper Issues.






Tusen tack för titten kära du!

Ha det gott där du är!

Kram Anna :)




2 kommentarer:

  1. Åååhh, men du så läckert, din lift är så bra, jag blir så glad av den, jag älskar dom färgerna ihop! Dina symaskinssömmar lyckas du alltid så bra med och allt utstrålar sådan glädje. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gör mig såååå GLAD!!! Älskar ju alla färger men var ett tag liiiite rädd att jag gått loss för mycket ... Då känns det extra gott med din uppmuntran min fina vän 💚 KRAM

      Radera