lördag 4 februari 2017

Stuck?! Sketches

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer min tolkning av månadens första skiss hos Stuck?! Sketches.
Jag gjorde den till min storasyster,Marias, femtioårsdag som nyligen gick av stapeln.
Fotot är på henne och hennes första barnbarn Charlie, en bedårande söt liten tjej.


Ja idag har vi haft riktigt gråväder så fotot blev allt annat än bra, beklagar...

Här har jag frossat i några äldre Crate Paper papper, documentary och bloom.
Jag har även gått loss med flera free cut files från Paper Issues och min nyinköpta SILHOUETTE CAMEO !!!! YAY!!!
Så kul, nu ska vi bara bli goda vänner min "Cameron" och jag ;)


Skissen..






Jag tror min syster blev riktigt glad för den faktiskt <3

Tusen tack för titten!

Kram Anna :)

16 kommentarer:

  1. Åh helt underbar är denna, lyckliga du som nu kan skära ut sådana läckra saker. Jag är såå avundsjuk, men å andra sidan hade jag ändå inte kunnat göra något sådant av det. Din layout känns så modern och din bakgrund är så bra. Du är bäst!!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååhhh TACK!!! Suger i mig som en svamp av dina fina orden!!!! ❤ Men du hade ju förstoss absolut gjort storverk med alla utskurna godbitar!! Din layout till denna utmaning är ju Outstanding utan hjälp av någon maskin !! Så det så!!! Stor kram på dig kära du 💚

      Radera
  2. This is just gorgeous! I love the way you used the same picture in different colors, and the layers of the cutfiles are great! Thank you for joining us at Stuck?!Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! Thanks soooo much sweet Natsuko 💚 You made my day !!! Anna xo

      Radera
  3. Gorgeous layout! The cut files are beautiful as well as the colors that you chose!Thanks so much for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Did I read right? I just did a double take....you GOT A SILLY???!!! WHOOOOO HOOOOO....let the fun begin!!!! Good on you:):) And your page is lovely....I'm sure your sister totally adored it! Love the pinks & it is good to use older stash, I think!! Tomorrow it is cooler here. Thank goodness. This month we've had the 2 hottest NIGHTS in history!! Not much fun I can tell you!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. YAY !! You god read right!!! 😊 I have got a SILLY!!! 💚 So fun and a bit hard to lern, LOL!! Thanks for your Love sweet Lizzy!!! Anna xo

      Radera
  5. This is gorgeous! I love the ombre effect! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  6. Beautiful page. I love the soft colour from the inks/paint. Thanks for playing along with Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera
  7. Gorgeous, love the mixed media and die cut layers! Thanks so much for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  8. Beautiful layout, I love the cut files, and how you have edited the photos. hanks for playing along with Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera