lördag 18 februari 2017

Älskar fika!!

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag gjorde ett bidrag till en av dom andra Scrap lift Sunday utmaningarna hos härliga Paper Issues här om dagen.

Det är en läcker och inspirerande layout av Annelie Maddock som ska liftas den här gången.
Jag vände vimplarna upp och ner bara annars har jag tolkat designen nära :)
Jag liftade även den turkosa/mintgröna färgen, die cuts med blommor, doileys och enamel dots.

Titeln är (rätt gissat!! ) en Free cut file från Paper Issues.
Dom har en uppsjö av superhärliga skärfiler, bara att fritt ladda hem.
Så generöst av dom <3
Ren och skär glädje för lilla mig nu när jag ska bekanta mig med min fina mr. Cameron.
(Ja han heter så min Silhouette Cameo 3, haha!!)

Papper och dekorationer ur januarikitet från Citrus Twist kits.
Kompletterade med det svartvita pappret som är ur Glitz serie "Black & White"

Annelies läckra layout...

Becky Stidhams foto.

Och så här blev min scrap lift .....


Ett foto på en av mina (många) små laster, FIKA!!! 
Jag gillar kaffe men ÄLSKAR fika.
Om du inte är från Sverige och aldrig hört talas om fika så är det samlingsnamnet för då du tar en kaffe/te/saft/läsk tillsammans med en kaka eller bulle (eller både och...) 
Det är en hederlig svensk fika det :)
GOTT!!





Hoppas ni har en fin och skön helg där ni är kära vänner!

Tack för titten!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Åh, den här är så läcker i underbara färger, där finns så mycket att upptäcka och allt är så fint och perfekt placerat. Denna bara älskar jag, fotona bara kallar på mig, jag blir så sugen på att fika och skulle så gärna vilja göra det med dig! Du är helt suverän, var skall det sluta? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är bara gör snäll och du är BÄST på att få mig glad och att tro lite mer på mig själv!!! Så TACKSAM!!! Och ja tänk om vi kunde fika tillsammans snart 💚💛💚💛 Det skulle vara bättre än själva fikat att få umgås med dig!! KRAAM💚

      Radera
  2. ACTUALLY.... this is my favest LO ever!! Coffeee........ soooo good. Love the double photo. The polka dot yellow paper..... the layers, THAT DOILY! It's all totally GLORIOUS!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. LOL!!! You are so sweet and kind and you make me sooooo Happy with your lovely comments!!! You made my day !!! ❤❤❤

      Radera