torsdag 10 mars 2016

Veckans Skiss #99

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan är det min goda vän Carina som står för den härliga skissen hos Veckans Skiss.

Jag har som vanligt inte kunna låta bli att göra en tolkning :)


Ett gammalt foto på en liten Anna som posérar fint inför kameran :)
Jag har använt mina Februari kit från Citrus Twist Kits här.

Carinas snygga skiss...





Ja men då så har jag redovisat läxan, hoppas Carina gillar den nu ;)

Tack för titten idag!!

Här har vädret visat sin allra bästa sida idag med en härligt solig vårvinter dag!!

Kram Anna :)



8 kommentarer:

  1. Åh du så fin, både layouten och du själv på fotot. Jag gillar ALLT på den! Och vilken tur att du hann med, tur för oss alltså på VS, tack! Härligt att ni också har ett soligt vårväder även om ni har vinter på marken, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du är fin kära du!!! Tack♡ Jag bara ler av glädje och tacksamhet :-) Ja det är härligt med vårsolen med eller utan snö :-) Kram

      Radera
  2. Just the right amount of splats......love those strips at the top .....& the cute 'retro' florals!!!! And you are soo cute here too!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Snygg tolkning av min skiss. Gillar verkligen det guldiga! Undrar när jag ska våga mig på det. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kära du!! Är så glad att du godkänner den ;-) det är ju lite din också :-) Ja guld är lite kul! Det var med i kitet så då blir det av att testa liksom :-) Tack för en härlig skiss!!! KRAM

      Radera
  4. Härlig tolkning av skissen! Snyggt med det guldiga tårtpappret. Tack för dina trogna tolkningar av VS! Kram Åsa

    SvaraRadera