lördag 12 mars 2016

Smile - Thank your lucky stars

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här kommer ännu ett kort till utmaningen hos CASology och CAS utmaningen hos Happy Little Stampers.

Jag gjorde några i lite olika designer här om dagen när jag ändå var igång liksom.
Det var passande att ha några kort på lut nu när vi tog en liten mys helg uppe i vår stuga i den Svenska fjällvärlden.
Vädret har visat sin allra vackraste sida här både igår och idag, helt underbart med sol :)

Nå väl, nu till mitt lilla kort igen..
Jag har använt samma infärgnings teknik som på gårdagens kort.
Använde färgen som blev över på mitt teflon underlägg :) inget får ju gå till spillo, haha!!


Jag har jobbat lite med min Cuttlebug och några Dies här och en text stämpel.
Blev ju lite pärlemor effekt på den orange infärgade bakgrunden till stjärnan här då.


Trots en lite suddig bild så ser man pärlemor skimret mer här..



Nu ska vi ladda för finalen i Svenska Melodi festivalen med tillhörande godis mys :)

Tack för att du tog dig tid och kikade in här idag, jag blir så GLAD!!

Ha det gott kära du!
Kram Anna :)

12 kommentarer:

  1. Åååhhh, men så snyggt, jag fullständigt älskar det kortet! Det kan du rama in, eller inte, och ha på väggen. En sådan bra påminnelse i vardagen över hur mycket vi kan vara tacksamma över. Tack! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju så bäst Christel! Tack snälla rara du!! Nu blev det sol inne i mig även om det är mulet ute idag. Kram

      Radera
  2. CAS gorgeousness, Anna ... wonderful, vibrant, shimmery oranges with all that glorious white space ... brilliant! Thanks so much for playing along with us again at Happy Little Stampers! Anita :)

    SvaraRadera
  3. Love that shimmery orange, Anna! It reminds me of orange sherbet, and is so bright and happy! Beautifully CAS too! Thanks so much for joining us at CASology this week!

    SvaraRadera
  4. Just amazing the effect of small detail like the dots around the star can have!
    Gorgeous design (as always;)
    Thanks for joining us at CASology !

    SvaraRadera
  5. Love the way your sentiment sits over the gorgeous star! Thanks for joining us at the CASology challenge this week!

    SvaraRadera
  6. wow! Anna, another stunner. You are rocking this challenge! Thanks so much for playing along at Happy Little Stampers xx

    SvaraRadera