tisdag 22 mars 2016

Scrap Our Stash - Astrids drömplats

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Här om dagen gjorde jag en tolkning av Bokomslags utmaningen hos Scrap Our Stash.
Du ska inspireras av omslaget och du ska använda guld bokstäver och/eller dekorationer på din layout.

March Stash Challenge


Jag gjorde en layout på Astrid när hon gör en snöängel vid hennes drömplats, stugan i Fjällnäs.
Så där fick jag med lite inspiration av titeln på omslaget. Utöver det har jag tagit upp flera av färgerna och jag har även med en "banner". 
Lite guld både på bokstäverna och på dekorationer :)

Här kommer den...


Ni som hälsat på här tidigare vet att jag inte var särskilt nöjd med min tolkning av Christels skiss förra veckan hos Veckans Skiss så därför gjorde jag faktiskt den här layouten (som jag hör och häpna är rätt nöjd med!!!) efter hennes skiss igen.
 Revansch sugen liksom ;)

Här är den fina skissen som jag tolkade troget men spegelvände ...




Jag har använt en del papper från mitt CTK kit sen i februari men även spillbitar från diverse olika tillverkare. Dekorationerna är mestadels Maggie Holmes.

Ja det var det jag hade för idag!

Vill även sända en tanke till alla som på ett eller annat sätt blivit drabbade av det fruktansvärda dådet i Bryssel <3

Ta hand om dig där du är!!
Kram Anna :)


16 kommentarer:

  1. Hahaha du är för rolig, ger dig inte..... känner ingen det där. En underbar layout så perfekt tolkning av bokomslaget med de ljuvliga färgerna och allt. Sedan en fin tolkning av skissen med cirklarna, det är märkligt med dom där skisserna hur olika alla kan bli. Fotot är så härligt, vilken fin ängel hon gör och den där lilla fågeln, så söt. Tack för att du använde min skiss... igen! Ha en bra dag, trots kyla både med vädret och världsläget. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja skam den som ger sig:-) Man klarar sig en bit i livet på lite envishet faktiskt. Tack för dina varma ord♡ Kul att du gillade tolkningen av din skiss. Ha det gott du med♡ kram

      Radera
  2. This is a fabulous layout! I love the colors and all the layers. Thanks for joining us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  3. I love love love this page <3 Great take on the challenge!!! Thanks for joining us at SOS!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!! Renee you really make me so happy!!! Thanks so much ♡

      Radera
  4. I can totally see the book inspiration in the colors you chose. Nice use of gold embellishments. Such a pretty page! Thanks for playing along at Scrap Our Stash!!

    SvaraRadera
  5. Lovely page. Soft and light colors are wonderful. Thanks for joining us at Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  6. Such soft, pretty papers and elements, Anna, and I love the kisses of gold!

    SvaraRadera
  7. Beautiful page, lovely colors Anna! Thanks for joining us at SOS xxx

    SvaraRadera
  8. What a beautiful layout. I love it. Thank you for joining us at Scrap Our Stash.

    SvaraRadera