torsdag 24 mars 2016

Veckans Skiss #101

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Tänka sig att vi står på tröskeln inför Påsken nu!!
Det var ju typ igår jag slängde ut julgranen...
Hej hå vad fort tiden går.... :)

Som vanligt presenterades en rykande färsk skiss i tisdags hos bästa Veckans Skiss.
Den här veckan är det ännu en av mina kära scrap kompisar, Maria, som står för skissen.
Teamet bjöd som alltid på härlig inspiration så jag satte igång fylld av inspiration :)

Det blev en glad men ganska "clean" tolkning ....


Fotot är på vår äldsta dotter Martha nyligen då hon äntligen efter nästan tre år slapp sin tandställning.
Hon är så GLAD att fått ta bort den och skickade det här härliga fotot till mig då hon var klar hos tandläkaren.

Marias härliga skiss som jag vred på en aning och tolkade ganska enkelt som sagt..





Papper och dekorationer är mestadels från mitt Citrus Twist March Main Kit.

Nu hoppas jag du får en lugn, skön och mycket Glad Påsk!
Var rädda om er och varandra!!

Tack för titten!!
Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Snygg tolkning med värsta colgate smilet :-) tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du ör snäll du ♡ Ja det skulle kunna vara en tandkräms reklam kanske ;-) Ha det gott kära du!! Kram

      Radera
  2. Så fin och skojig layout med bästa fotot! Gillar så det enkla, ramen med symaskinssömmen och allt det andra haha! Tack för denna fina tolkning till VS! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara du!!! Du gör mig så glad!!!! Ja det var lite kul det här fotot och en lite viktig händelse att föreviga lite extra. Glad påsk min vän! Kram

      Radera
  3. Vilken härlig bild :)) jag har själv haft tandställning och vet vilken lycka det är att ta bort den. Jättefin layout!! Tack för att du är med och tolkar hos VS. Glad Påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Maria ♡ Extra roligt att du gillar den då det är din fina skiss jag följt!! Ja det är nog en underbar känsla att slippa den där tandställningen i munnen kan jag tänka :-) Glad Påsk! Kram Anna :-)

      Radera
  4. Snygg tolkning av skissen med fint motiv på fotot! Skönt för henne att slippa tandställningen. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack♡ Ja hon njuter nu kan jag säga :-) Kram Anna

      Radera