söndag 6 mars 2016

CASology - SPIN

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column  :)

Idag bjuder jag på lite CAS!!

Jag har gjort ETT kort (det ni!!) till CASology's cue card som är ordet "SPIN" den här veckan.



Det blev en jordglob i kombination med texten "You Turn My World Upside Down"
Väldigt mycket "white space" här iallafall :)
Stansade ut min jordglob i ett vitt torrembossat papper med text och gjorde lika i ett vanligt slätt CS och fyllde i negativet med den embossade diecuten.
Texten skrev jag med min skrivmaskin innan jag stansade ut något.


Ja det var mitt bidrag till scrap världen idag :)

Hoppas ni haft en skön helg och är laddade för en ny vecka imorgon.

Här där vi bor har skolorna lov den här veckan så jag är hemma med barnen några dagar.
Det brukar innebära mindre tid för scrap då även två av våra tonåringar blir hemma :)
Vill ju passa på att umgås lite, när och OM dom har tid :)
Så om jag lyser med min frånvaro här vet ni i så fall varför.

Tack för titten kära du!!
Kram Anna :)


8 kommentarer:

  1. Jättesnyggt Anna, fast jag inte fattar någonting haha! Så bra med den texten till motivet, genialt! Ha en riktigt härlig vecka med barnen och njut av den, scrappandet väntar på dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du!! Haha! :-) Ja det blev kanske lite rörigt :-) Ha det gott kära du!!! KRAM

      Radera
  2. Gorgeous, Anna! I love the inlaid diecut so perfectly embossed! Thanks for playing along with CASology this week!

    SvaraRadera
  3. What a pretty white-on-white card! I love the inlaid globe, so cool! Thanks for joining us at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Judy!! You are so sweet and kind!! Thanks <3 Anna xo

      Radera