lördag 19 mars 2016

Veckans Skiss #100 !!!!

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Den här veckan  är det extra extra festligt med Veckans skiss!!
Det är skiss nummer 100 !! och det är min vän Christel som står för den strålande 
skissen dessutom!!

Kan ju inte bli bättre tänkte jag och satte glad i hågen igång med min tolkning här om dagen.
So far so good.....
MEN det blev en skräp-layout rent ut sagt!!

Jag hade en så bra plan tyckte jag och skapade på i godan ro men det ville sig inte som jag hade tänkt alls.
Så kan det gå ibland och bara därför får den vara med ändå, jag har faktiskt försökt och jag har jobbat med den en hel del :)
Jag hade ju hellre velat fira Er med en sådär storslagen underbar layout <3

Ja här är den då, min skräp-scrap ;)
Tur att tösen på bilden (Astrid) är söt iallafall, haha!!


Fotot är som sagt på vår näst yngsta, Astrid, då vi var ute och lekte i snön uppe vid stugan i Fjällnäs strax efter Nyår.
Jag har använt mina Citrus Twist kit från februari.

Christel snygga skiss som jag vred på lite ...






Ja då var det gjort!!






Nu till något mycket finare och väldigt trevligt för mig iallafall :)



Det här glada och fin fina kortet med innehåll dök upp som ett stort solsken i postlådan här om dagen!!
Min härliga scrapvän Christel hade skickat ögon och scrap godis till mig :)
TACK snälla Du!!

Ja det var allt för mig såhär på lördag eftermiddag!

Tack snälla för titten och ha det nu så gott där du är!!

Kram Anna :)




8 kommentarer:

  1. Alltså jag tycker jättemycket om den, ljuvliga färger också är det en rumskänsla i den som passar så bra till fotot på Astrid. Vad är det hon står vid, ser ut som en skorsten? Det är så mycket fint i den, ramarna är underbara och det starkt rosa sticker ut så härligt. Du har verkligen gjort en läcker och ovanlig layout, du ska absolut vara nöjd med den och därmed basta! Ja tänk att det där kortet blir verklighet nu, flera fikastunder och kanske också lunch tillsammans. Och inte minst, scrappa tillsammans om det nu blir något gjort! Ha en riktigt skön söndag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger ju det!!! Vad hade mitt scrappande varit utan dig och din pep-talk även sånna här dagar ♡ Tack!!! Det är en minnes sten efter kriget som hon står lutad emot. Ja jag kan knappt tro att det är sant att det faktiskt kommer att hända att vi ska ses :-) Så KUL!! Tack igen för alla snälla och fina ord! Dom värmde lite extra den här gången :-) Ha en härlig söndag i våren ni med! KRAM

      Radera
  2. Awww....that is so nice of your scrappy mate....& what a FABULOUS thing to meet in real life! ENJOY each other's company and scrapping:) I KNOW how frustrating pages can be.....there you go with those lovely cork/gold hearts....and I adoring the little cluster down the bottom.....I also think the bright pops of pink work sooo beautifully..... but I 'get' how some pages can be annoying to us cos they simply don't seem 'right'....figuring out how to alter them...that is the problem, and in the end. It's only paper and photos, right? I notice when my family look at my pages they don't notice MY fabulous [cough!!! splutter!!!] decorating AT ALL! Annoying in some ways. But it puts things into perspective, I guess.....sorry. That was a long comment;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww Lizzy thanks!!!! Wish you also could come ♡ Loove your comments, short or long ♡ Anna xo

      Radera
  3. Jag tycker den var ovanlig och riktigt tuff, din skiss...som ett konstverk! Det tog ett tag sen såg jag siffran 4, det är kul när man kan upptäcka detaljer efter ett tag. Jag har märkt att LO:s måste mogna några dagar, sen blir man nöjd med den...så nu borde du väl blivit nöjd?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Gunilla du gör mig så glad! Ja du har rätt i att ibland behöver dom mogna lite. Och ja den känns bättre iallafall men inte helt nöjd ;-) Kram ♡

      Radera
  4. Fin och annorlunda LO! Som vanligt många snygga detaljer! Tack för att du äe med och tolkar VS! kram Åsa

    SvaraRadera