söndag 13 mars 2016

Lucky YOU

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag visar jag mitt sista glada kort för "LAUGH" utmaningen hos CASology.
Det är härliga färger på en enkel vit bakgrund...


Jag gillar den här färgkombon :)
Det är färgstarkt och ändå lite sådär elegant på något vis...
Jag har stansat ut ordet "lucky" i svart, rosa och gult och stämplat "YOU".
Rundade av hörnen med min hörnpunch bara.


Det fick avsluta den här veckans utbud från mig :)

Vi ses snart igen hoppas jag!!

Tack för titten!
Kram Anna:)


4 kommentarer:

  1. Även om det "bara" är att göra så, så är det ett otroligt vackert och snyggt kort. Jag är så imponerad av dina snygga och rena kort och den färgkombon är så läcker, gillar, gillar! Ha en riktigt bra vecka nu när vardagen tar vid! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så glad av dina fina och uppmuntrande ord ♡ Du är så snäll och gullig! Ha en bra vecka du med där i våren. Vi har haft mulet men +9 idag så det tar på snön!! Men det sägs att vi får en omgång igen nästa vecka.... kram

      Radera
  2. Cute!and so beautifully CAS!!!Wish I could do this sort of card:)

    SvaraRadera