torsdag 3 mars 2016

Veckans Skiss #98

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

En ny vecka (som snart är SLUT) och en ny skiss hos härliga Veckans Skiss!!

 Min vana trogen har jag gjort en tolkning av den.
Först var det tomt på idéer men tack och lov delar ju teamet med sig av fina inspirerande alster så jag kom igång till sist :)

Jag har använt mig av Februari Main och Add On kiten från Citrus Twist.


Fotot som jag har redigerat med ett filter lite till en retro känsla och då passade det här PL kortet med "love" texten på bra i färgerna i mitt tycke iallafall :)

Den mysiga och lite utmanande skissen som jag följde troget även om jag kanske tänkte lite annorlunda :)





Ja men så här blev min tolkning då till slut!!

I morgon är det fredag IGEN!!
Hoppas vi ses då också det vore skoj!!

Tack för idag kära du!!
Kram Anna :)

10 kommentarer:

  1. Snygg!!! Gillar särskilt texten som du skrivit ut. Kanonsnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! Åsa, Tack vad roligt att du gillar den :-) Jag blir så glad ♡ Kram

      Radera
  2. Vilken härlig tolkning med raderna i sidan, den fina PL-kortet, din text och alla Anna-detaljer. Söt liten fågel och ett härligt foto på barnen. Tack för din tolkning till VS, alltid så kul att se vad du hittar på! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, rara♡ Ja till sist lyckades jag iallafall få ihop något :-) Förstår inte att det ska kännas så svårt och att jag får sån prestations ångest.... Jag försöker tänka att vi ju gör det för kul bara och set är ju Jättekul men så var det det andra... Jag har så höga krav liksom, haha :-) Tack för dina varma ord♡ kram

      Radera
  3. Hej Anna, vilken härlig tolkning av min skiss. Du ska veta att även jag tyckte den var svår när jag satte tänderna i den och skulle göra något att visa upp i veckans skiss-bloggen, men till slut lossnade det även för mig. Älskar hur du har sytt på din layout och fåglarna vara bara så söta :) Hälsningar Karin på veckans skiss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Karin vad glad jag blir att du gillar den! ! Det är ju liksom lite din och det är alltid kul om skiss makaren tycker den är ok :-) Tack för en härlig skiss. Kram Anna

      Radera
  4. Fin och lite vårig tolkning av skissen du har gjort! Härliga färger! Tack för att du är med och tolkar VS så troget! kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Very pretty...I love the doily behind your photo.

    SvaraRadera