onsdag 16 mars 2016

CiLi in Papers mars månadsutmaning

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right colum :)

Det är en ny härlig utmaning hos CiLi in Papers på gång.
Det är otroligt duktiga Marie Holmström som ritat en skiss åt oss att tolka :)

Jag blev påmind om den förra vecka av Christel då hon gjort en strålande tolkning av den.
Så då satte jag också fart innan vi drog till fjälls :)
Har inte hunnit posta den här i bloggen förrän nu...


Ett ögonblicks foto på våra småttingar och mig i skoterpulkan då Astrid och Arvid tjuter av glädje när pappa kör på lite snabbare och det kittlar i magen i guppen :)
Jag har använt "Die cuts" från Pink Paislee  som jag fick med i mitt senaste kit från Citrus Twist.

Maries snygga skiss...

cilimars16






Ja det var min tolkning av skissen.
Min blev nog väldigt trogen grund skissen tycker jag.
Hur skulle du göra?
Sätt fart och gör en tolkning du också så jag får se :)

Tack för titten kära du!!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh så fin denna är, jag älskar dessa ljusa nästan skimrande layouter. Och vilka fina siffror och bokstäver, vill ha! Härligt foto också! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara du!! TACK ♡ Den här är jag faktiskt lite nöjd med själv till och med. Och jag behövde verkligen lite pepp-talk nu för layouten jag gjorde senast, tolkningen av din snygga skiss,känns just nu som en flopp.Hoppas den känns bättre imorgon; -) Vill ju inte förstöra din skiss... Ha det gott! Kram ♡

      Radera