onsdag 2 mars 2016

Stuck?! March 1st

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Det är ju en ny månad och det innebär en massa nya skisser här och var :)

Igår kväll gjorde jag en tolkning av den första skissen från Stuck?!
Jag gick "all in" på mina papper med hjärtan från Crate Paper serien " Hello Love" då jag tyckte dom passade till fotot på vår lilla Astrid som vid foto tillfället var sjuk och hade feber.
My Poor Baby <3


Lauras inspirerande skiss...


Och några närbilder.....




Min journaling som handlar om just att lilla älskade ungen min är sjuk :( 
Hon till och med sov middag helt frivilligt och det är inte alls likt henne kan jag lova.
Det såg så fridfullt ut när hon låg där på sin säng med sin nalle.
Jag kunde inte motstå att föreviga det här tillfället....

Det var min tolkning som sagt, undrar hur din skulle se ut :)
Alltid lika roligt att se hur en och samma skiss kan tolkas så olika tycker jag.

Tack snälla för titten!!
Kram Anna :)



14 kommentarer:

  1. Vilken fin tolkning med hjärtpappret, det stora hjärtat och allt annat. Du är inte rädd för att prova nya grejor, så härligt gjort! Och ett sånt kärt foto på lilla tösen, skönt att hon är frisk igen. Nu blev jag inspirerad att testa en tolkning, svårt att välja alla nya roliga skisser och annat nu i början av månaden. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja som vanligt är jag så tacksam för dina positiva snälla ord ♡ Jag vet inte om det blev så jätte lyckat men jag fick en idé som jag liksom ville testa. Känns lite som att jag inte kan få ihop det riktigt nu. Och ändå fortsätter jag :-)haha! Ja skönt att hon är frisk nu. Tack snälla för att du orkar uppmuntra hela tiden ♡ Kram

      Radera
  2. Love all the hearts....especially the large one...it makes all your fabulous layering and embellishing stand out. Poor little sweetie! XOXOXO Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!!! Thanks so much Sandy!!! You are so sweet and kind ♡

      Radera
  3. What a fabulous take on the sketch! I love the large heart and the stitching detail on it! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Beautiful page! Great idea the big heart. So sweet pic! Thanks for sharing at Stuck?! Sketches. Eli

    SvaraRadera
  5. Love, love love it! What an incredibly beautiful page inspired by our sketch at Stuck?! Sketches. I'm glad you joined us again. Hope she feels better

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh!!! Thank you so much Devra!!!! You are so sweet! You really encourage me ♡ Anna xo

      Radera
  6. I adore this Hello love collection and am always happy to see what all the scrapping artists do with it. Gorgeous page.

    SvaraRadera
  7. Such a beautiful take o n the sketch, pretty focal area! So glad you joined us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh!! Laura thanks so much :-) You make me so happy! Anna xo

      Radera