torsdag 31 mars 2016

Let it Snow

Hej!

If you don't use swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag måste förtydliga att jag absolut INTE vill att det ska snöa nu!!
Det är helt enkelt bara min titel på min layout för mars månads utmaning hos Challenge YOUrself.


Fotot är på mig i snövädret utanför vår stuga i Fjällnäs.
Vi klädde oss i skoterkläderna och gick ut trots ett ymnigt snöfall :)
Därför blev min journaling text " Det finns finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder- eller hur?!!"
Jag kan inte säga att jag är någon riktigt ärlig efterföljare av det ordspråket....
Är det otrevlig väder väljer jag nog allra helst att stanna inomhus :)

Ett kriterie för utmaningen, förutom att du själv ska finnas med på fotot, är att man ska använda "Chevroner" och det uppfyller jag tror jag bestämt :)





Ja det var min tolkning!!
Än finns det några dagar kvar att göra ett bidrag så häng på du också :)


Ha en fortsatt bra dag eller kväll!!

Tack för titten!!
Kram Anna:)

12 kommentarer:

  1. Så snyggt med bakgrundspappret och det svarta, trådarna och det vita. Så fint foto på dig också! Min layout dit är också klar, konstigt, jag tycker mig märka en viss likhet, fast ändå inte. Nu lämnar vi det där snöandet bakom oss ett tag, men det är vackert. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snäll du ♡Tack!!! Åh! Vad spännande att se din också :-) Kul att du ser viss likhet, inte förvånad isåfall :-) och då borde det betyda att min är rätt ok också! Ja nu slipper jag helst snö på ett tag. Vi lär nog få en och annan snödämp igen här uppe men ni borde vara klar nu väl. Kram på dig! :-)

      Radera
  2. Beautiful layout, Anna! I love the colors you used, your beautiful photo, and the way you used your chevrons, too! Thanks so very much for joining us at Challenge YOUrself for the chevron challenge this month!

    SvaraRadera
  3. Så snygg och stilren! Älskar bakgrundspappret och hela layouten för den delen;) Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!!! Carina du är så gullig! Du gör mig så glad!! Nu blev det en så bra fredag ♡ TACK! Kram Anna

      Radera
  4. Jättefin lösning på "uppdraget". Härliga färger! Gillar svart och vitt med en accentfärg! Tack för att du delar med dig till oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket snälla du!! Du gör mig så glad. Kram

      Radera
  5. absolutely beautiful! kate (CY)

    SvaraRadera
  6. I like everything about this layout; nice use of the chevron background.

    SvaraRadera