tisdag 24 januari 2017

Veckans Skiss #137

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bjuder jag på min inspiration för Veckans Skiss här!

Jag har som så ofta använt fina papper ur mitt månadskit från Citrus Twist Kits.
Titeln är en free cut file från Paper Issues som, återigen, min kära vän Jenny har hjälpt mig att skära ut med sin Cameo.
Tack igen!!


Ett foto på vår Beatrices silverglittriga älsklingsskor!
Dom förtjänar ju självklart en egen layout <3




Tack för titten!

Ha det gott kära du!
Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Din tolkning är helt underbar Anna, jag gillar allt i den. Är den svarta cirkelbakgrunden och löven dies? Texten är ju så avundsvärd. Men hela layouten är ju det! Tack. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh!! Du gör mig alltid på gott humör ❤ Så glad att du gillar den kära du!! Cirkeln är en sån free cut file den också från Paper Issues. Löven ,eller jag tror det är fjädrar, är dekorationer från Citrus Twist Kits. Deras egen design. Tack igen snälla du !!! Kram Anna ❤

      Radera
  2. Totally awesome... the title looks amazing & the soft pink in there.... nice contrast. My fave bit is, of COURSE, the shoes......delish!!! Sooo deserve a page, LOL!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! Lizzy❤ Thanks so much ❤ Anna xo

      Radera