fredag 6 januari 2017

En blommig Nyårshälsning

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag visar jag mitt nyårshälsningskort som visades hos En liten butik bloggen på Nyårsafton.

Jag valde att stämpla en av blommorna ur Prima Marketing setet "Glorious Flora" i svart och att göra det med en liten twist....


Blommorna är stämplade inuti kortet över en schablon utstansad med samma hjärtadie som jag stansat ut hjärtat med ur framsidan på kortet.
Just det hjärtat jag använt finns inte i butiken men det funkar ju lika bra med en cirkel eller någon annan die också, du hittar flera olika HÄR i ELB-butiken.


Några svarta enamelshapes som dekorationer.


Här ser ni tydligt att blommorna är stämplade inuti kortet.
Texten är en stämpel från Lawn Fawn som jag har sen förut men det finns ju massor med fina textstämplar HÄR i butiken.

God fortsättning på det nya året kära ni!

Kram Anna :)

2 kommentarer:

  1. Åh, dina snygga svart/vita kort, så snyggt och så fiffigt! Du är såååå bra på detta, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh!! Du är bäst på att uppmuntra mig käraste Christel!!! Tack 💚💚💚 Kram Anna

      Radera