måndag 2 januari 2017

Kärlek till hästar för KaBoks

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag bloggar jag en layout hos KaBoks med härliga hästar och cirklar som jag stansat ut med supermysiga dies som du hittar i butiken hos Kaboks.

För er med bra minne och som följer mig på Instagram (@uraanna) så visade jag ju en liten sneak peek för några dagar sedan då jag som bäst höll på att stansa ut alla fina hästar ur härligt färgglada papper.
Om ni följer med mig över till KaBoks så får ni se det färdiga resultatet...

Jo då jag bjuder er på en liten glimt här först...


Då ses vi hos KaBoks alldeles strax hoppas jag :)

Ha det gott där ni är!

Kram Anna :)




2 kommentarer:

  1. Älskar dom hästarna och så läckert du gjort med de dubbla och symaskinssömmen, så härligt ljusa färger och foto på fina Astrid. Cirklarna är ju inte dumma dom heller, smygtittade på hästdiesen häromdagen. Jag blir ju lätt lite galen nu med dies eftersom jag måste få ihop lite. Tack för underbar inspiration! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Du 💚 Ja båda dom diesen är så snygga!! Och det häftiga med cirklarna är att den största är hela 6" !! Den går PRECIS genom min Cuttlebug så din stora maskin är ju perfekt, villhöver nog en sån ... KRAM

      Radera