torsdag 5 januari 2017

CASology - COLD

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag passade veckans Cue Card, "COLD", hos CASology extra bra att tolka då vi har haft närmare -25 C här i Edsbyn.


Jag tog mig an det från den synvinkeln att man ska mysa och hålla sig varm då det är kallt utomhus.


Stämplade och embossade den rykande varma muggen med vitt embossingpulver och texten skrev jag med min skrivmaskin.
Gillar kombon med kraftpapper och vitt faktiskt...




Vill önska er en fortsatt bra dag eller kväll beroende på var du är och kom ihåg, "Stay COZY" !!

Tusen tack för titten!

Kram Anna :)



10 kommentarer:

  1. Jätte fin! Skulle gärna ta en Kopp kaffe med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min fina vän❤ Önskar såå att vi kunde ta en kopp kaffe och mysa jag också!!! KRAAM

      Radera
  2. Perfectly simple Anna! The white border outline gives it a really nice touch. So glad you played along at CASology this week.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much sweet Sherrie ❤ Anna xo

      Radera
  3. Fantastiskt fint, lite samma tanke hade vi samtidigt. Håller med dig om kraftpappret och det vita, snyggt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja vi tänkte lite lika IGEN!!! 😊💚 KRAAAM

      Radera
  4. I love this card! Truly clean and simple perfection! Thanks for joining us this week at CASology!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!!! Thanks so much sweet Rachel!! ❤ Anna xo

      Radera
  5. A pure CAS like this needs immaculate execution... and YOU DID IT!
    Another big thanks for playing at CASology Anna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh!! Dearest Hannelie you are so kind and sweet to me!!! So honored indeed!!! ❤ Thanks so much!! Anna xo

      Radera