fredag 13 januari 2017

Min tillbakablick hos En liten butik

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag är jag lite nostalgisk och gör en liten summering och tillbakablick över mitt skapande hos En liten butik!

Det skulle vara jätteskoj om du ville göra mig sällskap dit och minnas tillbaka lite tillsammans med mig :)

Jag väljer ett av mina alster i raden att visa som smakprov här.
En sida ur min Art Journal som betyder mycket för mig och med ord som ligger mig varmt om hjärtat.

Be Strong <3


Vi ses strax hos En liten butik!

Tack för att du hälsade på här idag!

Kram Anna :)

4 kommentarer:

  1. Underbart att se Anna, jag älskar alla, du har gjort så mycket fint! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla rara fina du!!! Tack för att du hela tiden orkar uppmuntra och ge härlig feedback💚 KRAM

      Radera