fredag 27 januari 2017

This beautiful you

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Ok, som så ofta när det gäller mig så om jag väl börjat med något så har jag svårt att sluta.
(förutom om det gäller träning då kanske...hrrmm..)
Så här kommer det ännu en tolkning av ännu en av utmaningarna hos Paper Issues.

Den här gången ska du "lifta" en layout och det är den här layouten av 
Michelle Arseneault Gallant

Becky Stidhams foto.

Jag vred på layouten ett snäpp och sen har jag liftat delar av färgschemat, rosa, blå och svart.
Även ide'n med tre foton på rad har jag lånat och dom svarta stänken av color mist.

Här är min tolkning...



Fotot ,som dök upp på Instagram här om dagen, är på vår äldsta dotter.
Hon är så fin här ( det är hon ju alltid tycker jag men det här fotot gillar jag särskilt ).
Jag redigerade det med lite olika filter och gjorde sedan ett kollage som jag skrev ut.
Papper och dekorationer mestadels från januaris Citrus Twist Kit.
Dom svarta stjärnorna har snälla Jenny skurit ut åt mig, Tack!! <3
Jag har utmanat mig själv att använda den här klarblå färgen, som jag tycker är lite svår, och jag gillar faktiskt den här lite djärva kombinationen blå, skarpt rosa och svart...




Ha nu en härlig fredag och en härlig helg!

Kram Anna :)



6 kommentarer:

  1. Läckert! Jag gillar färgkombon som jag håller med om är lite svår, men du gör det så bra. This är i underbara bokstäver, får man fråga vart du hittade dem? Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla 💙 Dom blå bokstäverna är från Citrus Twist Kits, deras egna design. Håller med, dom är mysiga!! Kram Anna 💖

      Radera
  2. Åh denna är fullständigt bedårande, älskar den blå färgen ihop med svart och det rosa till gör den lite varmare. Jag älskar denna layouten, den är så bra. Och vilket fint kort på vackra tjejen, tror allt hon är lik dig Anna. Nu blir alla layouter en skugga av denna tror jag bestämt. Ha en härlig fredagkväll, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Åhh!! Vad du är snäll!!! Vad roligt att du gillar den. Den var rolig att göra med så rejäla färger. Ja hon är fin Martha!! 💙 Ha det gott kära du! Kram

      Radera
  3. Oh . My. GOSH! This is stunning.... I like it even better than the LO you 'cased'! And you've used that strong blue soooo well. Your girl is as stunning as the LO & I really like how you've altered the picture... totally brilliant!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank YOU!!!! Dearest Lizzy!!💙 You just made My day!!! You are so sweet and kind to me!! Anna xo

      Radera