söndag 15 januari 2017

ARTastic January 15th Reveal

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Idag är det den 15 januari och vi har alltså redan gjort en halva av årets första månad!

Det betyder också att det bjuds på lite påfyllning av inspiration för månadens utmaning hos ARTastic.
Hoppas du vill hänga på och tolka med oss!

En härlig bild av en målning och ett tema att hålla sig till som vanligt.
Det som gäller denna gång är "City theme"




Jag tolkade det så här...


Jag insprierades av färgerna och fyrverkerierna. Stadstemat kom med då jag valde ett foto på slottet i Disneyland, och i många större städer finns ju ett slott. Dessutom är hela Disneyland som en hel stad av drömmar. 
En uppmuntran att våga tro på sina drömmar och följa dom och att framförallt tro på sig själv.




Tusen tack för titten!

Kika absolut in hos ARTastic nu för massor av härlig inspiration!

Kram Anna :)



4 kommentarer:

  1. Vilken häftig tolkning och bra budskap. Du är alltid så kreativ i dina påhitt! Min kommer att bli en blek kopia haha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är bara BÄST på att uppmuntra och få mig på gott humör💚 Tack fina du!! MEN, jag är helt säker på att din tolkning kommer att vara suverän!! KRAAM 💚

      Radera
  2. OOHAAAAAHHHHH! I adore this! It is so different for you, but soooo much fun & looks so full of life. I ADORE it! Very clever..... & great with your photo, too :):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much dearest Lizzy !!! ❤ Anna xo

      Radera