lördag 14 januari 2017

CASology - Forest

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag har gjort ett par bidrag till veckans utmaning hos CASology.
Ordet är FOREST och här kommer mitt första skogsinspirerade kort :)




Skogstemat ser ni på den torrembossade cirkeln som har fått fina trädstammar inpräglade av en härlig embossingfolder från We are memory keepers.
Dom gröna enameldotsen får symbolisera grönskan från skogens barr och lövträd.

Cirkeln har jag stansat ut med en cirkeldie från kaBoks.
Ordet "thanks" är också en die men från Spellbinders.



Tack snälla för titten!

Ha det gott där du är!
Kram Anna :)




10 kommentarer:

  1. Anna, I LOVE this!!! The woodsy texture on the main panel is simply beautiful and such a perfect touch to the overall design! I love the white on white with the little pop of color! So pretty!!!
    Thank you so much for joining us again over at CASology! I love seeing your cards each week! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh!! Thanks so so much sweet Melissa!! You make me so Happy 💚 Anna xo

      Radera
  2. Love how you have created your focal point in that circle. And, so pretty in all white. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks a bunch Joyce!! You are so sweet and kind!! 💚 Anna xo

      Radera
  3. Ååhh, vilket fint kort, jag älskar det, den vita cirkeln med embossingfoldern, texten är jag så avis på också de fina gröna "plopparna". Blir den svarta sömmen så av dien du använder? Vad jag önskar kunna göra så fint som bara du kan! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finaste goa Christel!! Du gör mig så glad!!! Ja jag flirtade lite extra med dig med det gröna 💚 hihi!! Ja stygnen är såna fejk som blir av dien. Dom ser svarta ut men det är bara "skuggor" liksom. Tack för att du är så snäll med mig min vän💚 KRAAM

      Radera
  4. Wonderful simplicity! Thanks for joining the CASology challenge this week.

    SvaraRadera
  5. My type of card! Always love a sentiment inspired card.
    Gorgeous!
    Thanks again for joining CASology this week!

    SvaraRadera
  6. Lovely Hannelie 💚 You are so sweet and kind!!! Thanks so much!!! Anna xo

    SvaraRadera