torsdag 12 januari 2017

Stuck?! Sketches January 1st

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Här om kvällen gjorde jag en layout till januaris första skiss hos Stuck?! Sketches.
Tyvärr är ju vädret och ljuset inte det bästa så igår lyckades jag inte fota för att blogga den.
Idag är det NÅGOT bättre så jag fick till några bilder (som får lov att duga) nu på lunchen.

Vill ha ljusare tider och en bättre kamera NUUU!! ;)
( Det kan väl aldrig ha att göra med henne bakom kameran??? hihi...)



Ja som sagt....ursäkta det dåliga fotot...

En layout på vår yngsta dotter i höstas då vi tog en promenad i skogen.
Hon hittade en massa pinnar och grejer att ta hem och pyssla med.
En stubbe som såg ut som en stol måste hon ju naturligtvis provsitta innan vi styrde stegen hemåt igen.

Har skapat med ljuvliga papper, dekorationer och tre olika washitejp från Citrus Twist Kits november main kit.







Jag tolkade skissen ganska troget men skalade av den något.
En härlig skiss att tolka som alltid när Laura är i farten :)


Tusen tack för titten!

Kram Anna :)

15 kommentarer:

  1. Jättefin LO i ljuva färger! Jag förstår så väl ditt problem med fotografering i det här skumma ljuset som vi har om vi inte är alert när det är ljust. Vis av erfarenhet så är jag inte säker på att ny kamera hjälper mot just det... men det flesta övriga foton blir bättre även om det förmodligen är lite si och så med den som står bakom min kamera :) Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack❤ Ja det är lite skumt nu!! Nä det kanske inte hjälper mot just ljusbristen men den börjar ge upp på ett och annat sätt ändå min trostjänare till kamera tyvärr.. Får väl se hur det blir. Kram

      Radera
  2. En ljuvlig layout, så sparsamt och fint. Gillar särskilt plustecknen också fotot på Astrid förstås. Fast du, olika kameror kan vara olika med ljusinsläppet! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla ❤ Så du tror att jag kan få något bättre resultat trots ljusbrist med en bättre kamera? HOPPAS!!!!! Kram

      Radera
    2. Jag är inte helt säker, men tror det..... Kram

      Radera
  3. Fin tolkning av skissen! Gillar de ljuva färgerna och de små plustecknen! Tack för att du delar med dig till oss på Stuck?! Sketches! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa ❤️ Så glad att du gillar den !! Kram Anna

      Radera
  4. Another stunner of a page....is that pleated and sewn down tissue paper? The blue? It looks AMAZING!!! And the white on white title....drooling here!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Thank you Thank you!!!! You make me so Happy!!! It is Washi tape ! The blir 😊 Thanks again my dear friend! Anna xo

      Radera
  5. I love this, it is so soft and beautiful! Thank you for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  6. This is beautiful! The colors are lovely and I especially like the circle. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  7. This is so beautiful!! I love the soft pastel colours!! Thanks so much for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera