torsdag 19 januari 2017

Stuck?! Sketches January 15th

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Jag föll pladask för Januari 15th skissen hos Stuck?! Sketches så jag satte fart med den så fort jag fick tillfälle.
Hade dessutom just inhandlat nya härliga papper från En liten butik som låg och bara väntade på scrapbordet.


Astrid i höstas på vår resa till USA då vi besökte Santa Monica Pier.

Skissen...






Tusen tack för titten !

Ha det gott!
Kram Anna :)

14 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att se en layout hos dig och som vanligt så fin, gillar så mycket din enkelhet och ändå så mycket att upptäcka, allt som kommer från dig blir så vackert. Tack för detta, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!!! Ja det blev en layout idag som blev klar för någon dag sedan men sen har jag uslats med att få till fotona. Min ribba är högre än jag själv förmår just nu ... Så tack igen 💛 Kram

      Radera
  2. Underbara färger! och snygg tolkning av skissen! Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara Carina!! Blir så glad!! Ja dom här pappren är jättefina allihop i detta kitet. Passade bra till Astrids orangefärgade gos!! Kram 💛

      Radera
  3. Oh! Another stunner, Anna! Adore your colours - it looks so fresh and fun & the little thread know is so 'you'! I think this sketch is one of the nicest I've seen in a long while...this turned out brilliantly:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much sweet Lizzy 💛 You make me so Happy!!! Anna xo

      Radera
  4. I love this so much, the colours are fab and the title work is so great! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Thanks so much sweet Laura ❤ Anna xo

      Radera
  5. Beautiful page and I love the colors!! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much dearest Kelly!! ❤ Anna xo

      Radera
  6. Hej Anna! En annan Anna här. Jag undrar om vi på Swe Scrapbook skulle kunna få lifta denna ursnygga layout

    Du kan väl maila till mig på anna.stenman@telia.com

    Vinterkramen Anna

    SvaraRadera
  7. Love all the details!Such a pretty layout!Thank you for joining us at Stuck?!Skethes:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!! Thanks so much sweet Natsuko 💕

      Radera
  8. Gorgeous layout Thanks for playing along with Stuck?! Sketches.

    SvaraRadera