söndag 22 januari 2017

Paper Issues-Take 5 Tuesday

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Hos Paper Issues har dom varje månad en massa härliga utmaningar.
Jag valde att tolka en av dom som kallas "Take 5 Tuesday". Den går ut på att välja minst fem grejer från listan och dom måste finnas med på ditt alster.

Mary Ann Jenkins foto.

Jag har använt:
Pink, Grey, Black, Cardstock, Patterned paper, foamtape (to mount photo and embellish), Layers and Tag or label

Så jag borde ha gjort min läxa rätt :)


För er som hänger med mig här så blir det kanske lite tjatigt med ännu ett foto från vår resa till Kalifornien i höstas. Här ett försök att få med alla i en grupp-selfie på stranden vid härliga Corona del mar. 
Jag har klippt ur bokstäverna ur ett läckert papper från Crate Paper som jag fick med i mitt December main kit från Citrus Twist Kit. Sedan sydde jag fast dom lite omlott med min symaskin.
Grateful texten är en Free Cut File från Papper Issues som min kära vän Jenny hjälpte mig att skära ut då jag ännu inte äger en sån läcker skärmaskin typ Cameo...
Ååååhhh!! Vad jag önskar mig en sån (också , haha!!)
Det är ju som välkänt är en materialsport det här ;)





Tusen tack för titten här idag, det gör mig så glad!!

Kram Anna :)


4 kommentarer:

  1. Vilken härlig layout och så kul med alla bokstäverna sådär som bakgrund, gillar jättemycket. Passar så bra till det glada fotot. Det är klart att du ska scrappa dessa foto, hur många somhelst, det är roligt att se. Och nej, jag tycker inte att du ska köpa en Cameon, jag blir så avundsjuk då..... haha. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga du!! Bra att du står ut med alla bilder från resan, haha!! Det lär väl komma fler är jag rädd ... Nä det lär dröja innan jag kan köpa en sån Cameo så du slipper bli avis än iallafall , haha!!! 💚 Kram och tack igen för dina fina ord 💚

      Radera
  2. Fabulous selfie! Well done. So NOT easy! Looooove the stitched alphas as your bg & really, really like your cut out grateful..... on your wish list, eh??!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww!! Thanks so do much sweet friend!! You make me so Happy !!! Yes it is on my wish list, indeedly !!! LOL!!! Anna xo

      Radera