fredag 20 januari 2017

Challenge YOUrself - Wonderful us

Hej!

If you don't use Swedish please use the translate tool at the right column :)

Då jag för några dagar sedan såg månadens utmaning hos Challenge YOUrself fick jag en ide' som jag i förrgår fick ut på en layout.
Bland annat väntade jag på mina fina dies i form av moln som jag köpt hos En liten butik.
Mina papper och dekorationer kommer från mitt December main kit från Citrus Twist Kits.

Utmaningen ser ut så här..


Och jag tolkade det så här...


Min käre make och jag ute på Santa Monica Pier nu i höstas på vår resa till USA.
Vi hade en härlig dag där med våra fina vänner familjen Marestaings <3
Underbara minnen att plocka fram nu i vintermörkret och kylan och ett så fint minne att bevara med en layout.




Tusen tack för att du hälsade på mig här idag!

Ha det gott där du är kära du!
Kram Anna :)



19 kommentarer:

  1. Åh men fina ni, så härligt avslappade tillsammans. Och layouten är ju helt underbar, bara utstrålar ljus och värme. Dom där molndiesen ångrar jag nu att jag inte köpt, tittade och velade..... Så roligt att se! Kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tack Tack!!! Jag bara försöker suga åt mig allt fint du skriver!!! Betyder så mycket!!! Ja dom molnen har jag tittat på många gånger och nu blev det äntligen av. Kram på dig min fina vän!! 💚

      Radera
  2. Oh Anna! I think you should win this challenge hands down. this is just magnificent & those clouds! Drooooling here...they are YUM! New fave page! You two look pretty darned cute here, too. Of course!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! Lizzy!!! Thanks so much from the bottom of my heart!!! You are Amazing 💙 THANK YOU!! Anna xo

      Radera
  3. Oh Anna! Your layout is stunningly beautiful! I love the photo of you and your hubby so much! And your take on our challenge is simply FABULOUS! I am so happy that you joined us at Challenge YOUrself this month! Thank you! P.S. Where did you get the cloud dies? What company makes them?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so so much sweet Sharon !! I really liked this challenge 💙 I have bought the clouds in a Swedish shop called En liten butik. You can find the link above in the post 😊 I think the company's name is My favorite things. Anna xo

      Radera
  4. OH MY!! The clouds, the stitching, your title, the heart and thread..... I LOVE it all! Thanks for playing along with us at The Challenge YOUrself Blog!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awww!!! Thanks so so much sweet Sherri ❤ Anna xo

      Radera
  5. Härlig design på layouten! Fint foto på er två! De turkosa bokstäverna är supersnygga! Tack för att du delar med dig till oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tusen tack snälla rara Åsa❤ Jag blir så glad!!! Kram Anna

      Radera
  6. Love this! Love the stitching, embellishment clusters and colours. Gorgeous. Thank you so much for playing along with us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks heaps lovely Rachel ❤ You are do sweet and kind!!! Anna xo

      Radera
  7. Fantastic! Live everything here! The clouds, stitching, YOUR photo! Thank you for playing along with us at Challenge YOURself!

    SvaraRadera
  8. Beautiful layout, I love those clouds! thanks so much for joining in with us at Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  9. Hola!!!! me encantó tu Layout, los colores muy lindos, las nubes, su foto, todo me gusta.
    Gracias por participar con nosotras en Challenge YOUrself.
    Un beso.
    María Cecilia.

    SvaraRadera