onsdag 8 april 2015

Veckans Skiss #58

Hej!

Jo då jag fick en liten scraplucka idag också, GLÄDJE!!!

Glädje är det också att ta sig an Veckans Skiss som den här veckan är ritad av ÅsaJ.
Alltid lite extra roligt när man känner den som ritat skissen men också lite ansvars fyllt.


Jag gjorde en Lettersize som omväxling mot mina vanliga 12" annars ser ni nog skissen rätt tydligt.


Papper och ramen med hjärtan är från Pink Paislee "secret crush". Den rosa-glittriga ramen är från Crate Paper "openbook".


Jag skrev dokumentationen i kringelkrokar där skissen har ritade krusiduller :) Blev väl sådär....


Titel texten är Crate Paper "openbook". Trätrianglarna är från Heidi Swapp, jag målade dom lite med vit akrylfärg först. Här syns det också rätt bra att jag har duttat med plastpåse och Colorbloom spray på mitt CS.


Plusset är från en dekos påse från MME "on trend".

Så där ja, då är det din tur att göra din egen tolkning av skissen :)

Tack för påhälsning!

Kram Anna :)


10 kommentarer:

  1. Ansvarsfyllt.. Hua!! Nu ångrar jag att jag skickade in. Så tänkte inte jag.. Men håller med om att det är extra roligt när man vet vem som ritat skissen :)
    Snygg lo som vanligt (rädd att bli tjatig, men så är det). Gillar att texten går med swirlsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä nä! Din är så ansvarstagande så! Man ska inte tänka så heller, bara jag som är lite tokig och i en liten svacka :-) Du kan inte tjata för mycket för mig, så glad och tacksam för din respons och uppmuntran ♡

      Radera
  2. Jättefin som vanligt, och att du provar en annan storlek, kul. Allt hänger så fint ihop och att använda ramar som underlag är fint, roligt med textswirlsen också! Det är alltid så roligt att se hur du tolkar VS, tack för det! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med föregående talare*ler*
    Tyckte särskilt om den swirlen...blicken gick direkt dit
    En sak jag undrat över.....hur snabbt gör du en LO...?...det går ju med blixtens hastighet.
    Kram Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)Har svarat mer via mail :-) Man får lov att vara en snabb scrapare med småbarn hemma :-)

      Radera
  4. Love the journaling on the swirl...looks fabulous - love the A4 size:):)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Lizzy :-) You make me so happy :-):-):-)

      Radera
  5. Tack för att du har tolkat min skiss på ett sånt fint sätt. Gillar verkligen din journaling på swirlen!!! Härliga färger! Tack för att du tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så bra då! Vill alltid göra en skiss rättvisa men alldeles särskilt när någon (läs Du) har gjort den. Roligt att du gillar swirlen, kände mig lite osäker på den... kram

      Radera